A place to have fun with Mugen

PortalHomeFAQMemberlistSearchRegisterComic WIP TrackerDownloadsLog inChat
Translate the Website
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» Who is in your MVC4 wishlist
by demunlawin Today at 7:40 am

» Spector Palettes
by tony spector Today at 6:04 am

» Anti-monitor DC by bam77
by bam77 Today at 5:53 am

» Zox Stuff
by bam77 Today at 5:31 am

» Rewrich Wallach by iruka, updated 4/12/16
by pophigof Today at 1:03 am

» NEW Yolomate's palettes blind man creator!
by TheRedBeast Yesterday at 11:29 pm

Special Features at MMV

Share | 

SUPERMAN (EDIT WITH SMART PALLETS WIP)

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AuthorMessage
Chris Nathan

PostSubject: Re: SUPERMAN (EDIT WITH SMART PALLETS WIP)   August 15th 2014, 4:05 pm

@yolomate wrote:
cuando lo dejas liberado???? prontoooooooooooo!!!!!!!!!!!!!! cheers cheers cheers cheers 

Estará listo el 31 de Diciembre de este año, en Noviembre subiré un vídeo de todos sus movimientos y con un traje SORPRESA. lol! 
Back to top Go down
View user profile
CosmicToxin

PostSubject: Re: SUPERMAN (EDIT WITH SMART PALLETS WIP)   August 15th 2014, 4:42 pm

Really Cool!
Back to top Go down
View user profile
yolomate

PostSubject: Re: SUPERMAN (EDIT WITH SMART PALLETS WIP)   August 15th 2014, 4:59 pm

tanto????????????? y va ser ultra no??????????????por faaaaaaaaaaavorrrrrrrr!!!!    
Back to top Go down
View user profile
DARK!!

PostSubject: Re: SUPERMAN (EDIT WITH SMART PALLETS WIP)   August 15th 2014, 5:36 pm

SI DE VERDAD LE VAS A PONER TODAS LAS MAGIAS Y PALETAS, ME QUITO EL SOMBRERO ANTE TI. YO SOLO TRABAJO CON HD Y LA MAYORIA DE LAS VECES ES UN COÑAZO TENER "POR OBLIGACION" QUE PONERTE A DIBUJAR. PERO DESPUES LO VES ACABADO Y TE SIENTES ORGULLOSO.¿QUE QUIERO DECIRTE CON ESTO? QUE MUCHA PACIENCIA PUES EL CAMINO ES BIEN LARGO, PERO DESPUES SIEMPRE SERAS RECORDADO. UN ABRAZO!!
Back to top Go down
View user profile http://www.lulu.com/shop/francisco-jesus-reina-benito/destino-si
Chris Nathan

PostSubject: Re: SUPERMAN (EDIT WITH SMART PALLETS WIP)   August 16th 2014, 8:06 pm

@yolomate wrote:
tanto????????????? y va ser ultra no??????????????por faaaaaaaaaaavorrrrrrrr!!!!    

[You must be registered and logged in to see this image.]

Back to top Go down
View user profile
Chris Nathan

PostSubject: Re: SUPERMAN (EDIT WITH SMART PALLETS WIP)   August 16th 2014, 8:08 pm

@DARK!! wrote:
SI DE VERDAD LE VAS A PONER TODAS LAS MAGIAS Y PALETAS, ME QUITO EL SOMBRERO ANTE TI. YO SOLO TRABAJO CON HD Y LA MAYORIA DE LAS VECES ES UN COÑAZO TENER "POR OBLIGACION" QUE PONERTE A DIBUJAR. PERO DESPUES LO VES ACABADO Y TE SIENTES ORGULLOSO.¿QUE QUIERO DECIRTE CON ESTO? QUE MUCHA PACIENCIA PUES EL CAMINO ES BIEN LARGO, PERO DESPUES SIEMPRE SERAS RECORDADO. UN ABRAZO!!

Muchas gracias  farao 
Back to top Go down
View user profile
yolomate

PostSubject: Re: SUPERMAN (EDIT WITH SMART PALLETS WIP)   August 16th 2014, 8:19 pm

bub bub bub bub bub bub lol! lol! lol!          affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid clap clap clap clap clap clap clap clap clap clap clap 
Back to top Go down
View user profile
Chris Nathan

PostSubject: Re: SUPERMAN (EDIT WITH SMART PALLETS WIP)   September 4th 2014, 12:40 pm

Tengo 2 noticias:
Sad Mala: No podre trabajar una semana en el char debido a que tengo exámenes finales por lo tanto se atrasará un poco el progreso, espero que que comprendan mi situación y les pido disculpas.

Very Happy Buena: Les compensaré en algo, será un char editado tipo DLC, no les podría escribir con exactitud la fecha de lanzamiento pero les daré la opción de elegir: RED SON o CYBORG SUPERMAN, estaré ausente toda un semana pero cuando salga bien de mis exámenes revisaré sus comentarios, hasta entonces adios y gracias por su atención.
study
Back to top Go down
View user profile
carpa5

PostSubject: Re: SUPERMAN (EDIT WITH SMART PALLETS WIP)   September 4th 2014, 4:14 pm

tomate tu tiempo para tu vida personal y todos esperamos tu edit igual yo aprovecho para pedir una disculpa si me he atrasado con red robin pero se me junto el trabajo y tengo varios edit en total van a ser cuatro los que voy a compartirles Red robin, mx x, miss martian y un edit de she hulk bueno gracias y perdon por aprovechar en este post, volzilla no se me ha olvidado en cuanto termine empiezo con los otros 2 bro

take your time for your personal life and all hope your edit just take the opportunity to ask an apology if I've fallen behind robin but I was with the work and I have several edit total will be four of them I will share with you red robin mx x, miss martian and edit of she hulk ok thank you and sorry for leverage in this post, volzilla im here bro i not forget what we have pending ok see you

Back to top Go down
View user profile
Chris Nathan

PostSubject: Re: SUPERMAN (EDIT WITH SMART PALLETS WIP)   September 13th 2014, 8:18 pm

@carpa5 wrote:
tomate tu tiempo para tu vida personal y todos esperamos tu edit igual yo aprovecho para pedir una disculpa si me he atrasado con red robin pero se me junto el trabajo y tengo varios edit en total van a ser cuatro los que voy a compartirles Red robin, mx x, miss martian y un edit de she hulk bueno gracias y perdon por aprovechar en este post, volzilla no se me ha olvidado en cuanto termine empiezo con los otros 2 bro

take your time for your personal life and all hope your edit just take the opportunity to ask an apology if I've fallen behind robin but I was with the work and I have several edit total will be four of them I will share with you red robin  mx x, miss martian and edit of she hulk ok thank you and sorry for leverage in this post, volzilla im here bro  i not forget what we have pending ok see you

Je, de igual manera gracias, salí mejor de los que esperaba ahora a seguir con el trabajo en el personaje. lol!
Back to top Go down
View user profile
fede de 10

PostSubject: Re: SUPERMAN (EDIT WITH SMART PALLETS WIP)   September 13th 2014, 10:07 pm

guau amigo estaremos anciosos por tenerlo en nuestras colecciones
Back to top Go down
View user profile
yolomate

PostSubject: Re: SUPERMAN (EDIT WITH SMART PALLETS WIP)   September 14th 2014, 2:51 am

@Chris Nathan wrote:
Les compensaré en algo, será un char editado tipo DLC, no les podría escribir con exactitud la fecha de lanzamiento pero les daré la opción de elegir: RED SON o CYBORG SUPERMAN, estaré ausente toda un semana pero cuando salga bien de mis exámenes revisaré sus comentarios, hasta entonces adios y gracias por su atención.
study    

yo quiero los 2!!!!!! Wink
Back to top Go down
View user profile
Lluvia

PostSubject: Re: SUPERMAN (EDIT WITH SMART PALLETS WIP)   September 14th 2014, 3:57 am

Very nice work on all of your palettes so far.
Back to top Go down
View user profile
Chris Nathan

PostSubject: Re: SUPERMAN (EDIT WITH SMART PALLETS WIP)   October 11th 2014, 11:11 am

Well this edit will not be ready in 31-12-2014 because I had a little problems, but I am working very fast for finish soon, anyway enjoy the screenshots of the bonus cotumes:Ultraman,Sinestro Corps Superman and Regime Superman

[img][You must be registered and logged in to see this image.][/img]

Back to top Go down
View user profile
Chris Nathan

PostSubject: Re: SUPERMAN (EDIT WITH SMART PALLETS WIP)   October 11th 2014, 11:12 am

Back to top Go down
View user profile

SUPERMAN (EDIT WITH SMART PALLETS WIP)
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 7Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next