A place to have fun with Mugen

PortalHomeFAQMemberlistSearchRegisterComic WIP TrackerDownloadsLog inChat
Translate the Website
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» Who is in your MVC4 wishlist
by luciangarude Today at 12:55 pm

» TK's Lets Play: Legend of Zelda - Beyond Hyrule (ZC)
by TK830515 Today at 12:19 pm

» TMNT Slash-2 ( Different )
by malevka1 Today at 11:02 am

» MMV new WIPS Marvel Universe : Loki, Falcon
by H.U.G.E.2012 Today at 10:58 am

» Killer Croc released
by yolomate Today at 10:10 am

» Marvel vs. Capcom: Infinite general discussion topic
by XG417 Today at 9:26 am

Special Features at MMV

Share | 

Character Rose is here and the next is Blanka

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AuthorMessage
chuchoryu

PostSubject: Re: Character Rose is here and the next is Blanka    June 4th 2014, 9:30 am

@varo_hades wrote:
@chuchoryu wrote:
@varo_hades wrote:
@chuchoryu wrote:
@varo_hades wrote:
@chuchoryu wrote:
BIRDIE IS HERE!! IS HERE!!! Muy buen trabajo mi amigo!
Gracias mi amigo Very Happy

@bull demon wrote:
retsu ?
In a few days I will announce my next character or my next characters  
Espero que no sea Geki...porque chillo no te creas esque estoy haciendo uno nuevo para mugen

De echo si era Geki uno de los que estaba haciendo :S:junto con Retsu, pero si estas haciendo un nuevo Geki puedo esperar un poco para hacerlo y continuar con los demas mi amigo Razz
Ay!! Si ya lo vi, pero seguire con el mio para tu proyecto espero te guste...pero primero debo darle release a CvS Orochi

No ahi problema mi amigo, igual dejare a Geki para el final porque estare esperando tus sprites Smile
Unos dias mas y Cammy ya esta disponible mi amigo de Geki este es mi modelo, observalo y me dices que tal

Y tambien a Mike y Retsu ya los estoy haciendo

Back to top Go down
View user profile
Bull Demon

PostSubject: Re: Character Rose is here and the next is Blanka    June 4th 2014, 11:52 am

there are rumers that geki is master of vega ,who taught vega the art of ninjutsu . .is it true?
Back to top Go down
View user profile http://bulldemon64@gmail.com
varo_hades

PostSubject: Re: Character Rose is here and the next is Blanka    June 5th 2014, 12:24 am

@chuchoryu wrote:
@varo_hades wrote:
@chuchoryu wrote:
@varo_hades wrote:
@chuchoryu wrote:
@varo_hades wrote:
@chuchoryu wrote:
BIRDIE IS HERE!! IS HERE!!! Muy buen trabajo mi amigo!
Gracias mi amigo Very Happy

@bull demon wrote:
retsu ?
In a few days I will announce my next character or my next characters  
Espero que no sea Geki...porque chillo no te creas esque estoy haciendo uno nuevo para mugen

De echo si era Geki uno de los que estaba haciendo :S:junto con Retsu, pero si estas haciendo un nuevo Geki puedo esperar un poco para hacerlo y continuar con los demas mi amigo Razz
Ay!! Si ya lo vi, pero seguire con el mio para tu proyecto espero te guste...pero primero debo darle release a CvS Orochi

No ahi problema mi amigo, igual dejare a Geki para el final porque estare esperando tus sprites Smile
Unos dias mas y Cammy ya esta disponible mi amigo de Geki este es mi modelo, observalo y me dices que tal

Y tambien a Mike y Retsu ya los estoy haciendo

Esta genial tu Geki mi amigo :)con gusto continuo Geki con tus sprites, si estas haciendo a Retsu tambien me espero mejor por tus sprites mi amigo  yes .
Ohh genial por Cammy no puedo esperar por fin verla  Very Happy .

@bull demon wrote:
there are rumers that geki is master of vega ,who taught vega the art of ninjutsu . .is it true?

Not is not true, Vega is bullfighter this is the reason that he know his skills with claw, Geki is a totally japanes ninja of the same town of Ibuki is not the father of Ibuki but it was a teacher of her.
Back to top Go down
View user profile
Bull Demon

PostSubject: Re: Character Rose is here and the next is Blanka    June 5th 2014, 12:50 am

it is a rumer . But maybe true .because vega is a bullfighter but he went to learn ninjutsu to japan . . . And geki's appearnance matches him .
Back to top Go down
varo_hades

PostSubject: Re: Character Rose is here and the next is Blanka    June 6th 2014, 1:38 am

@bull demon wrote:
it is a rumer . But maybe  true .because vega is a bullfighter but he went to learn ninjutsu to japan . . . And geki's appearnance matches him .

Well is probably but finally is a rumor like Akuma is the father of Ryu, but when Capcom decide to prove or disprove is a rumor.
But that not means that can't have special intro.
Back to top Go down
View user profile
chuchoryu

PostSubject: Re: Character Rose is here and the next is Blanka    June 6th 2014, 11:14 am

@varo_hades wrote:
@bull demon wrote:
it is a rumer . But maybe true .because vega is a bullfighter but he went to learn ninjutsu to japan . . . And geki's appearnance matches him .

Well is probably but finally is a rumor like Akuma is the father of Ryu, but when Capcom decide to prove or disprove is a rumor.
Akuma si es el padre de Ryu, Vega fue a Japon y entreno con los del clan de Geki razon por la cual tienen movimientos similares...y el creador de SF1 se fue a SNK y hizo Fatal Fury
Back to top Go down
View user profile
Bull Demon

PostSubject: Re: Character Rose is here and the next is Blanka    June 7th 2014, 12:22 am

@varo_hades wrote:
@bull demon wrote:

. .gouken is the adaptive father of ryu . .and akuma maybe goukens brother . . So relatively . .akuma and ryu are uncle ane nephew . .they are not like kazuza and jin .
Back to top Go down
varo_hades

PostSubject: Re: Character Rose is here and the next is Blanka    June 7th 2014, 1:54 am

@chuchoryu wrote:
@varo_hades wrote:
@bull demon wrote:
it is a rumer . But maybe  true .because vega is a bullfighter but he went to learn ninjutsu to japan . . . And geki's appearnance matches him .

Akuma si es el padre de Ryu, Vega fue a Japon y entreno con los del clan de Geki razon por la cual tienen movimientos similares...y el creador de SF1 se fue a SNK y hizo Fatal Fury

No mi amigo Akuma no es el padre de Ryu eso solo se manejo en una pelicula animada pero en el argumento de los juegos no se a confirmado, aunque es muy posible que si sea, de Vega de entrenar con los del clan de Geki seria los de la aldea de Ibuki o inclusive tambien directamente los maestros de Ibuki, del creador eso si es totalmente cierto trabajo en SF1 y posteriormente se fue a SNK para trabajar en Fatal Fury, aunque posteriormente regreso para el SF4.

@bull demon wrote:
. .gouken is the adaptive father of ryu . .and akuma maybe goukens brother . . So relatively . .akuma and ryu are uncle ane nephew . .they are not like kazuza and jin .

Technically yes even supposed that Gouken has a daughter.
Back to top Go down
View user profile
Bull Demon

PostSubject: Re: Character Rose is here and the next is Blanka    June 7th 2014, 5:57 am

@varo_hades wrote:

No mi amigo Akuma no es el padre de Ryu eso solo se manejo en una pelicula animada pero en el argumento de los juegos no se a confirmado, aunque es muy posible que si sea, de Vega de entrenar con los del clan de Geki seria los de la aldea de Ibuki o inclusive tambien directamente los maestros de Ibuki, del creador eso si es totalmente cierto trabajo en SF1 y posteriormente se fue a SNK para trabajar en Fatal Fury, aunque posteriormente regreso para el SF4.
. Please post in english
Back to top Go down
varo_hades

PostSubject: Re: Character Rose is here and the next is Blanka    June 7th 2014, 1:52 pm

@bull demon wrote:
@varo_hades wrote:

. Please post in english

Ohh sorry, here is the translate:
No my friend Akuma isn't Ryu's father this concept only handled in an animated movie but the plot of the games are not confirmed, although I thought it is very possible, about Vega if he trained with Geki's clan would be the Ibuki village or even teachers also directly of Ibuki, about the creator is absolutely true that he worked on SF1 and later went to work at SNK for work in Fatal Fury, but later return to work in SF4.
Back to top Go down
View user profile
Bull Demon

PostSubject: Re: Character Rose is here and the next is Blanka    June 7th 2014, 8:13 pm

O . i see I havnt seen any animated movie . .but I have almost played many games of sf series . . . . .It feels like a street fighter family . . . .but there are a bit confusions . .like ryu and ken are brothers . . .but actually they are not . . .and guile and charlie are brothers . . .but again . .they are not . . .and eliza and julia are sisters . . So like this . .
Back to top Go down
chuchoryu

PostSubject: Re: Character Rose is here and the next is Blanka    June 8th 2014, 1:13 am

Olle amigo, tienes planes de hacer la separacion de colores en Blanka?
Back to top Go down
View user profile
varo_hades

PostSubject: Re: Character Rose is here and the next is Blanka    June 8th 2014, 1:38 pm

@bull demon wrote:
O  . i see I havnt seen any animated movie . .but I have almost played many games of sf series . . . . .It feels like a street fighter family . . . .but  there are a bit confusions . .like ryu and ken are brothers . . .but actually they are not . . .and guile and charlie are brothers . . .but again . .they are not . . .and eliza and julia are sisters . . So like this . .

Well exist a lot of rumors of Street Fighter in some occasions Capcom did something about like Sheng Long, he made Akuma and later Gouken, but usually a rumor take something of the rumor and make something new is usually of Capcom like the rumor of Geki that was Ibuki's fathers but Capcom denied that Geki is the father of Ibuki, but they are living in the same village, then probably when Capcom confirm something rumor add more new things about it, an epic scene Akuma is fighting with Ryu and then Akuma say Ryu I am your father and then Ryu say no its not true, nooooooo, cortesy of Star wars xD.

@chuchoryu wrote:
Olle amigo, tienes planes de hacer la separacion de colores en Blanka?
Claro que si mi amigo el de cvs o te refieres a tu Blanka que estas haciendo?

Translated:
Of course, yes my friend of the cvs or are you mean you're Blanka that you're making?
Back to top Go down
View user profile
Bull Demon

PostSubject: Re: Character Rose is here and the next is Blanka    June 8th 2014, 1:44 pm

You say ibuki is anyway related to Geki . .and I say vega is anyway related to Geki . .but this is always a mystery . . . hope capcom pays attention at Geki too . .
Back to top Go down
varo_hades

PostSubject: Re: Character Rose is here and the next is Blanka    June 8th 2014, 1:51 pm

@bull demon wrote:
You say ibuki is anyway related to Geki . .and I say vega is anyway related to Geki . .but this is always a mystery . .  . hope capcom pays attention at Geki too . .
Yes Geki is related with Ibuki but it was for the a lot of rumors that can see Geki in Ibuki's stage but isn't true the ninja in Ibuki's stage isn't Geki is another ninja very similar to Geki, the problem with Geki's rumors is that he is very forgotten by Capcom until he decide include in another game.
Back to top Go down
View user profile

Character Rose is here and the next is Blanka
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 7Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next