A place to have fun with Mugen
 
PortalHomeFAQMemberlistSearchRegisterComic WIP TrackerDownloadsLog inChat
Translate the Website
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» Who is in your MVC4 wishlist
by Zox Today at 3:13 am

» Intro and ending tutorials?
by MEWTWO! Today at 1:55 am

» Spider-Woman
by Zox Today at 1:20 am

» Special Marvel vs Capcom V2
by freddie_savestate Yesterday at 10:03 pm

» Spector Palettes
by tony spector Yesterday at 7:22 pm

» SFIV and more To 2D Projects
by CVS Artist Yesterday at 7:14 pm

Special Features at MMV








Share | 
 

 HyperSonic92 Pixel Art

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Nicotinefist



Posts : 171
Join date : 2012-05-01
Age : 25
Location : Chile

PostSubject: Re: HyperSonic92 Pixel Art   June 22nd 2012, 9:47 pm

lol, hyper you're a big fan of Sega. good work by the way
Back to top Go down
View user profile
Hypersonic



Posts : 898
Join date : 2012-05-01

PostSubject: Re: HyperSonic92 Pixel Art   June 22nd 2012, 10:49 pm

@Nicotinefist wrote:
lol, hyper you're a big fan of Sega. good work by the way
Kinda funny you say that since Sonic and Ristar are actually the only Sega games I ever played. I've been meaning to play Nights and Jet Set Radio for the longest time (I AM aware of the JSR PSN port coming soon) but never got to.
Back to top Go down
View user profile
Hypersonic



Posts : 898
Join date : 2012-05-01

PostSubject: Re: HyperSonic92 Pixel Art   June 27th 2012, 12:43 am

An improved Blaze Fielding (thanks to Z999 for the pointers)

Back to top Go down
View user profile
Nicotinefist



Posts : 171
Join date : 2012-05-01
Age : 25
Location : Chile

PostSubject: Re: HyperSonic92 Pixel Art   June 27th 2012, 1:21 am

yeap, looks much better :thumbs up:
Back to top Go down
View user profile
Alan Joestar



Posts : 373
Join date : 2012-05-01
Age : 23
Location : México

PostSubject: Re: HyperSonic92 Pixel Art   June 27th 2012, 2:33 am

Blaze looks sexier now good job bro.
Back to top Go down
View user profile http://alan-san.deviantart.com/
Hypersonic



Posts : 898
Join date : 2012-05-01

PostSubject: Re: HyperSonic92 Pixel Art   June 30th 2012, 12:26 am

In a fit of boredom and having just looking through SF fanart, decided to make part of a Crimson Viper sprite (her gloves are a seperate color on purpose, they're not done yet)



C Viper is probably my favorite of the SFIV newcomers, Rufus being a second.


Last edited by Hypersonic on June 30th 2012, 12:29 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
Alan Joestar



Posts : 373
Join date : 2012-05-01
Age : 23
Location : México

PostSubject: Re: HyperSonic92 Pixel Art   June 30th 2012, 12:28 am

she is looking really nice hyper keep it up Razz Any plans of doing Abel? he is my favorite SF4 character Smile
Back to top Go down
View user profile http://alan-san.deviantart.com/
Hypersonic



Posts : 898
Join date : 2012-05-01

PostSubject: Re: HyperSonic92 Pixel Art   June 30th 2012, 12:32 am

Not sure to be honest. Although Abel is kinda tied with Rufus as my second favorite. SFxT kinda has something to do with it ("A bear. I just want to pet it. ... ya know?")

Also, feel free to find anything I need to improve on Viper
Back to top Go down
View user profile
Alan Joestar



Posts : 373
Join date : 2012-05-01
Age : 23
Location : México

PostSubject: Re: HyperSonic92 Pixel Art   June 30th 2012, 12:39 am

yeah i know what you mean hahahaha Misshun Sturt haha.

il see if i can give feedback about viper later tought im really bad at that.
Back to top Go down
View user profile http://alan-san.deviantart.com/
Hypersonic



Posts : 898
Join date : 2012-05-01

PostSubject: Re: HyperSonic92 Pixel Art   June 30th 2012, 12:50 am

That's fine. As long as I get SOME feedback
Back to top Go down
View user profile
Hypersonic



Posts : 898
Join date : 2012-05-01

PostSubject: Re: HyperSonic92 Pixel Art   August 3rd 2012, 12:47 pm

Update: finished the Crimson VIper sprite



EDIT: Just noticed a weird thing with the double sized sprites, forgot to turn off transparency when I moved the newer sprites over my older version. Easy fix
Back to top Go down
View user profile
cravd



Posts : 967
Join date : 2012-05-30
Location : Mexico

PostSubject: Re: HyperSonic92 Pixel Art   August 4th 2012, 11:57 am

Smile wow transparency is good
Back to top Go down
View user profile
Hypersonic



Posts : 898
Join date : 2012-05-01

PostSubject: Re: HyperSonic92 Pixel Art   August 6th 2012, 1:15 pm

Quote from Dead-X

Quote :
Hey, hope you don't mind, I made a few changes to your C.Viper sprite. Thought it might help you in some way

Now it's far from perfect (I kinda put that down to the original Jedah base and the fact it was only a quick edit) but hopefully it gives you some sort of idea of how to improve things

Although my sprite makes her look kinda too curvy....and too shiny as well....but like I said it's far from perfect. And the lower legs and feet are awful in my sprite....hmm in fact I'm not sure how much you'll learn from this but you get the idea

And now the results of another lesson from Professor Tom:

Back to top Go down
View user profile
cravd



Posts : 967
Join date : 2012-05-30
Location : Mexico

PostSubject: Re: HyperSonic92 Pixel Art   August 7th 2012, 2:13 pm

cheers
wow
Back to top Go down
View user profile
Hypersonic



Posts : 898
Join date : 2012-05-01

PostSubject: Re: HyperSonic92 Pixel Art   August 11th 2012, 12:43 am

Got bored. Made a Magma sprite



Smart Pal - Comics/Legends 1 pal - Evolution pal

Not gonna be a WIP, not gonna be a part of Project X (unless the PX peeps really want her to be), Just felt like spriting Magma after playing some Legends 1.

EDIT:

Thanks again Tom

Back to top Go down
View user profile
 
HyperSonic92 Pixel Art
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Mugen Multiverse :: Multimedia Entertainment :: Graphical Arts-
Jump to: